شرکت مرآت گستر دل آسا با توجه به اهمیت کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش و با هدف افزایش رضایتمندی و امنیت خاطر مشتریان، محصولات ارائه شده را گارانتی نموده و در تلاش است تا در اسرع وقت، با دقت و تکیه بر اصل مشتریمداری به مشتریان خود پاسخگو باشد.
حداکثر ۷ روز پس از تاریخ خرید، با مراجعه به سایت merasa.ir و انتخاب گزینه فعالسازی گارانتی اقدام به ثبت شماره سریال دستگاه S/N و اخذ کد فعالسازی کنید در غیر این صورت واحد خدمات پس از فروش امکان ثبت اطلاعات دستگاه را نداشته است.
جهت فعالسازی گارانتی فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما در واحد پشتیبانی بتوانند خدماتی شایسته به شما ارائه کنند.
فعالسازی گارانتی
راهنمای اصالتسنجی گارانتی
یکی از راحتترین روشها برای اینکه اصالت گارانتی را بفهمید این است که به سامانه گارانتی به آدرس irangs.ir مراجعه کنید. در صفحه اصلی که برایتان باز میشود، یک کادر برای استعلام اصالت گارانتی وجود دارد. کافی است شما قسمت استعلام سریال را انتخاب کنید. در این کادر باید سریال دستگاه، طبقه با نوع دستگاه و نیز برند آن را وارد کنید. بعد از کلیک روی دکمه «جستجو»، اصالت گارانتی کالای شما نشان داده میشود.
توجه داشته باشید که فقط سریال دستگاه را وارد کنید.